maanantai 1. kesäkuuta 2009

Master Piece

Pahoittelen tätä parin viikon päivitystaukoa, joka on johtunu ihan mun omasta laiskuudesta ja siitä etten oo oikeen jaksanu keksii mitää kirjotettavaa D---: Tääkin viesti piti oikeesti postata jo maanantaina, mutta laiskuus jatkoi ja vaivauduin kirjottamaan tän loppuun vasta tänään hehe. Nyt kumminkin tällänen sekava postaus kuulumisista _vihdoinkin, olkaa hyvä!

Lauantaista sen verran, että sillon tosiaan saatiin todistukset ja oli viimeinen koulupäivä! Oon ihan tyytyväinen kaikkiin numeroihin mitä sain, pelkkiä ysejä ja kaseja todistus täynnä. Keskiarvokin nousi talvesta hehe(...tosin kevät on kyl menny mun osalta paljon surkeemmin kuin syksy koulussa, en sit tiiä mistä hyvästä numerot nousi ._.)

Heti lauantain jälkeen sunnuntaina rikottiin varmana tän kesän lämpötilaennätyksiä, ainakin meidän mittari näytti huikeat 45-50 astetta paikalla mihin aurinko paistaa suoraa *____* mikäs siinä, rusketusta tässä toivotaankin hehe. Nyt tosin sää on ollut melkein kokoajan pelkkää pilvimassaa ja kylmää tuulta, joten takapihalla ei pahemmin tule roikuttua aurinkoa ottamassa D;

Shoppailtua on tultu lähiaikiona vaan kenkien osalta, koska säästän tosiaan vielä siihen ensi viikkoiseen Tukholman matkaan jolloin shoppailen sitten koko kesän edestä 8---D Tällaiset popot tuli kumminkin hankittua viime lauantain koulun päätöstä varten Citymarketista hintaan 19,90e. Mä en yleensä löydä marketeista mitään, mutta nää oli lähinnä tällanen hätälöytö perjantaina viime hetkellä kun Halonen, Mekka yms. oli kierrelty läpi tuloksetta. Tarvitsin siis punaset korolliset kengät jotka sopi hyvin tuota varten ostetun mekon kanssa, ja nää ajoi sit asiansa ihmeellisen :D Lisäks kenkien tuli olla melko edulliset, joten nää oli senkin puolesta hyvä löytö.

Oon suunnitellut kesälle jotain vähän special-entryjä joita voisin tehä ajankuluks, esim. huonepostausta yms. tullaan näkemään loman aikana :3 Oon myös miettinyt et voisin perustaa cosplayhin keskittyvän blogin, myös ihan vain sen takia, että aina välillä puhun cosplaysta melkein kokoajan, joten voisin sit keskittää mun ajatuksiani siitä erilliseen blogiin enkä latelisi niitä tänne :D Saa ny nähdä teenkö sellaista, mut ideana se kuulostais kyllä hauskalta idealta.

1 kommentti: